بهینه سازی تکنیکال یا این که seo فنی
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


«بهینه سازی تکنیکال یا این که seo فنی» (Technical سئو) یکی زیرمجموعه‌های بهینه سازی میباشد و به موادتشکیل دهنده پشت صحنه‌ای مرتبط می‌گردد که در ارتقا بازدید طبیعی (ارگانیک) اینترنت‌وبسایت شما نقش دارا هستند. از این عنصرها می‌اقتدار به معماری وب سایت، باصرفه‌سازی برای تلفن همراه و سرعت بار گذاری ورقه اشاره نمود. ممکن میباشد به‌این جنبه از seo دقت بسیار متعددی نشود، ولی بایستی بدانید که بهینه سازی تکنیکال بسیار اصلی میباشد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

اولی قدم برای بهبود بهینه سازی تکنیکال این میباشد که بفهمید در چه وضعیتی قرار دارید. برای این شغل می بایست کوشش اینترنت‌وب سایت را به نیکی نظارت نمائید. دومی قدم برای بهبود بهینه سازی فنی، نرم‌افزار‌ریزی برای رفع مشکلاتی میباشد که درین پژوهش متوجه آنها گردیده‌اید. در‌این مقاله، تکنیک‌های seo تکنیکال و جزئیات آنها را رسیدگی میکنیم.

سسو فنی یا این که seo تکنیکال چیست
seo تکنیکال با seo داخلی و فرنگی چه تفاوتی دارااست ؟
بخش اعظمی از متخصصان باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت، بهینه سازی را به سه دسته گوناگون تقسیم می‌نمایند. این گروه‌ها دربرگیرنده بهینه سازی داخلی، سئوی آف پیج و seo تکنیکال می شود. در کل، seo داخلی به محتوای صفحه ها، سئوی خارجی به اعتبار و محبوبیت صحفات شما از لحاظ اینترنت‌وبسایت‌های دیگر و بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی به عناصری مانند ساختار اینترنت‌وب سایت و سرعت بار گذاری صفحه ها مرتبط میشود.

seo داخلی
«بهینه سازی داخلی یا این که بهینه سازی آن پیج» (On-page سئو) به محتوای برگه‌های اینترنت مرتبط میباشد. این محتوا به موتورهای کاوش و خوانند‌گان می گوید که در برگه شما درباره چه موضوعی درج شده میباشد. از موادسازنده گزینه دقت در seo داخلی می‌قدرت به «متن جایگزین تصاویر» (Image Alt Text)، ترازو به کار گیری از عبارات کلیدی، «توضیحات متا» (Meta Description)، تگ‌های H1، تعیین URL و لینک و پیوند‌های داخلی اشاره نمود. بایستی به مجموع تکنیک‌های بهینه سازی داخلی اعتنا متعددی داشته باشید، چراکه عنصرها آن در صورت ظاهری اینترنت‌وب سایت شما چشم می شوند.

offpage
«offpage seo یا این که سئوی خارجی» (Off-page بهینه سازی) به موتورهای کاوش میگوید که اینترنت‌وبسایت شما بر پایه ی رأی اینترنت‌تارنما‌های دیگر (بک‌پیوند‌ها) چقدر دوستداشتنی، دارای اعتبار و موءثر میباشد. تعداد و چگونگی بک‌پیوند‌ها در «پیج اتوریتی یا این که اعتبار ورقه» (Page Authority | PA) تأثیرگذار میباشد. به عنوان مثال، فی مابین دو اینترنت‌تارنما با وضعیت شبیه که یک کدام از آن ها ۱۰۰ پیوند مرتبط و دیگری ۵۰ لینک و پیوند مرتبط (یا این که ۱۰۰ پیوند غیرمرتبط) از اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار دارااست، اینترنت‌وب سایت اولیه جايگاه بهتری خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: